• 4
  • 4
  • 5
  • 4
  • 4
  • 3
Par kompāniju
Vision šodien Prezidents Mūsu filozofija Kompānijas vēsture Vision produkcijas dzimšana Vision dzīves stils Globālā atbildība Biroji OrgaNice Centrs Jaunumi
Galvenā Par kompāniju Globālā atbildība

Globālā atbildība

Sava stratēģiskā vēstījuma ietvaros Millenium 2009 Kompānijas Prezidents Dmitrijs Burjaks noteica arī Kompānijas globālo pasaules atbildību:

„Kur tagad atrodas cilvēce ar savu tiekšanos dzīvot ilgi un laimīgi? Pievērsīsimies pašas autoritatīvākās instances – Pasaules veselības aizsardzības organizācijas Ziņojumam par veselības aizsardzības stāvokli pasaulē 2008.gadā. Saskaņā ar mūsdienu medicīnas versiju ir piecas medicīnas pamatproblēmas:
  1. Valsts izdevumi veselības aizsardzībai iet par labu bagātajiem, nevis nabagajiem.
  2. Katru gadu 100 milj. cilvēku nonāk nabadzībā dēļ nepieciešamības maksāt par medicīnisko palīdzību. 
  3. Ir pārkāpts kompleksas pieejas cilvēka veselībai princips. Cilvēks kā sistēma vairs netiek aplūkots. Tā vietā tas ir atdots šauras specializācijas doktoru atpirkšanai. 
  4. Mūsdienu medicīna nespēj nodrošināt drošības un elementārās higiēnas standartus. Pieaug pacientu mirstība no slimnīcu iekšējām infekcijām un nepareizi izrakstītām zālēm. 
  5. Medicīniskā palīdzība koncentrējas ap dārgiem pakalpojumiem, kaitējot profilaksei un veselīga dzīves veida propagandai, kas par 70% varētu samazināt slimības slogu.
Problemātika veselības aizsardzības sfērā visā pasaulē ir acīmredzama. Kāds ir Centrālās un Austrumeiropas iedzīvotāju veselības stāvoklis?

Saskaņā ar mūsdienu medicīnas datiem Eiropā valsts ar visīsāko dzīves ilgumu ir Krievija. Vīrieši dzīvo tikai 57 gadus. Bet Islandē – 79,5. Proti, par 22 ar pusi gadiem ilgāk! Otrajā vietā no beigām – Kazahstāna. Trešajā – Ukraina. Krievija, Ukraina un Kazahstāna – Vision galvenie tirgi postpadomju telpā. Mūsu produkts šeit ir ļoti pieprasīts.

Pievērsīsim uzmanību citam rādītājam – smēķējošā daļa starp pieaugušajiem: Ukraina – 62%, Krievija – 61%. Komentāri lieki. Līdz ar veselības deficītu un medikamentu cenām pastāvīgi pieaug mūsu veselīgā produkta vērtīgums.

Visā pasaulē, tai skaitā ASV un Krievijā, iedzīvotāji strauji noveco. Ja tūkstošgadu garumā cilvēku sabiedrībā jaunu cilvēku skaits ievērojami pārsniedza veco ļaužu skaitu, tad 2011.gadā situācija pavērsīsies par 180 grādiem. Padzīvojušo skaitliski kļūs vairāk, turklāt ne tikai attīstītajās valstīs, bet arī attīstošās, tādās kā Indija un Ķīna. Pasaule pakāpeniski var pārvērsties veco ļaužu namā.

Tostarp dzīves ilgums attīstītajās valstīs pakāpeniski sāk pazemināties. Cilvēkus šodien apdraud ne tikai apkārtējā vide, bet arī daudzie kaitīgie ieradumi, totāli nepareizais uzturs ar modificētiem produktiem un fast food. Jaunā paaudze, kas jau bērnībā kļuvusi par aptaukošanās upuri, ienāk pieaugušo dzīvē ar neredzētiem riskiem veselībai, tāpēc pēc 10-15 gadiem mēs varam kļūt par lieciniekiem šokējošai dzīves ilguma samazināšanās tendencei šķietami laimīgās zemēs.

Attīstot mūsu veselīgo biznesu, mēs esam pārliecināti par to, ka Wellness industrija tuvākajā laikā piedzīvos strauju izaugsmi. Bet pašai Wellness industrijai, kas sākotnēji asociējās ar fitnesa klubiem, būs jauna seja. Šī seja – tīkla mārketings. Par to pārliecinoši vēsta Amerikas prezidentu padomnieks Pols Pilzers savā laikmetīgajā pētījumā „Nākamais triljons”.

Pajautāsim sev, kad cilvēks sāk nodarboties ar savu veselību, lietot UB? Visdrīzāk, kā saka Krievijā, „kad tam jau cepts gailis ieknābis” kādas slimības veidā.

Bet kad cilvēks sāk meklēt alternatīvu nodarbinātību? Tieši tāpat, kad tam „ieknābis ceptais bezdarba gailis”.

Mēs redzam, ka pasaules krīzes laikmetā apstākļi ir izveidojušies tā, ka gailis negaidīti ir ieknābis uzreiz no abām pusēm. Turklāt slimības un bezdarbs reti ir vientuļi. Ja esi zaudējis veselību – tad arī darbs vairs nav prātā. Bet darba zaudēšana katrā ziņā ietekmēs veselību.
Veselības tirgus strādā mūsu labā. To mēs redzam pēc PVO datiem. Mūsu labā strādā arī darba tirgus. To mēs redzam pēc citas cienījamas organizācijas datiem. Tā ir Starptautiskā darba organizācija.

2010.g.sākumā Starptautiskā darba organizācija publicēja zīmīgu dokumentu ar nosaukumu „Nodarbinātības globālie trendi”. Runa ir par patreizējās ekonomiskās krīzes sekām. Starp tām – uzņēmumu masveida bankroti un darbinieku atlaišana.

Kas ir bezdarbs? Tā ir krišana sociālajā bezdibenī. Jo ilgāk cilvēks paliek bez darba, jo grūtāk viņam atrast darbu nākotnē. Izkrītot no aprites, bezdarbnieks gribot negribot nostājas uz sociālās degradācijas ceļa. Atgriešanās izredzes kūst.

Darbs ieņem vislielāko vietu cilvēka dzīvē. Un tam ir milzīga ietekme uz personīgo, ģimenes un sabiedrisko dzīvi. Darba trūkums ir galvenais nabadzības un sociālās nestabilitātes cēlonis. Tad ko mums gaidīt no darba tirgus, ja patreizējā krīze ir kļuvusi par vissmagāko kopš pagājušā gadsimta 30.gadiem?

Starptautiskās darba organizācijas janvāra pārskatā tika publicēta bezdarba pieauguma prognoze pasaulē. Saskaņā ar prognozi bezdarbnieku skaitam 2009.gadā bija jābūt aptuveni 231 miljonam cilvēku. Tomēr jau gada pirmie mēneši parādīja, ka reālā situācija ir daudz sliktāka un attīstās pēc sliktākā no scenārijiem.

Kad mēs skatāmies uz šiem skaitļiem, mēs saprotam, ka miljoniem cilvēku pasaulē neizbēgami izvēlēsies tīkla mārketingu. Mēs aicinām jūs pievienoties mums. Mēs jums piedāvājam Vision biznesu. Brīvs. Dinamisks. Izaicinošs. Ienesīgs. Mūsu biznesa piedāvājums – tā ir lieliska izeja (precīzāk – ieeja!) visiem tiem miljoniem tautiešu, kurus noraida tradicionālais darba tirgus.

Mūsu darba gados iekarotā autoritāte, tie ir simtiem tūkstošu atgūtas veselības stāstu, tie ir desmitiem tūkstošu iegūtas finansiālās neatkarības stāstu.

Tā ir ne ar ko neaptraipīta apbrīnojami cilvēciskas Kompānijas reputācija, kuru oficiāli atzinuši tādi institūti, kā Starptautiskā darba organizācija un Starptautiskais Sarkanais Krusts.
Mūsu vēsture – tās ir tūkstošiem bērnu dzīves, kuru īstenība kļuvusi gaišāka, pateicoties nerimstošai labdarībai, ar ko Kompānija nodarbojas nevis pienākuma pēc, bet no visas sirds.

Kompānijas stratēģija tuvākajiem 5 gadiem orientēta uz to, lai tam, kuru šodien sauc par Vision konsultantu, būtu iespēja iegūt augošus ienākumus, īstenojot savu galveno kompetenci – komunikāciju.

Kompānijas darbība ir ieguldījums lielajā veselīgas paaudzes audzināšanas, veselīgas finansiāli aizsargātas sabiedrības veidošanas lietā”.